ASOCIATIA DE PROPRIETARI BLOC N35
STR.MARGELELOR NR.94-96, 062305, SECTOR 6
BUCURESTI
CIF:13542968

Regulament de ordine interioara

ASOCIATIA DE PROPRIETARI BLOC N35.

Proprietarii/chiriasii din condominium (imobil) au urmatoarele obligatii:

-sa respecte orele de liniste:  13 -  14  si 22 -  08

-sa nu arunce pe geam din apartamente cu: sticle, hartie, apa, textile, plastic, resturi menajere, mancare ptr.pasari si animale, alte obiecte;

-sa nu arunce pe toboganul de la ghena obiecte voluminoase sau materiale de constructii  (ghena se poate infunda);

-sa pastreze curatenia in partile comune (holuri, lifturi, uscatorii, ghene, aleile din jurul blocului);

-sa foloseasca corect  interfonul, yala de la intrare, lifturile;

-sa nu deterioreze obiectele din spatiile comune (usi, geamuri, lifturi, cutii postale, comutatoare, instalatia de iluminat, interfonul, yala) si peretii din interiorul si exteriorul blocului;

-sa convietuiasca amiabil si sa nu deranjeze vecinii prin diferite forme

de comportament sau actiuni;

-sa    participle benevol la activitati civice: deszapezire, intretinere spatiul verde, alte activitati;

-sa nu permita intrarea in imobil  persoanelor pe care nu le cunosc

-sa participe la sedintele organizate de catre administratia blocului

-sa  sesizeze  orice  problema  de  natura  administrative (persoane  care locuiesc clandestin, daune produse de locatari sau alte persoane);

-sa semnaleze orice problema care  apare la instalatiile  aflate in proprietate comuna;

-sa inscrie in Cartea de Imobil a blocului persoanele care locuiesc in apartament;

-sa anunte Administratia daca gazduiesc persoane straine mai mult de 15 zile calendaristice intr-o luna sau frecvent;

-sa anunte orice modificare a titularului actului de proprietate si sa anunte radierea din Cartea de Imobil a persoanelor care pleaca din ap;

-sa anunte administratia daca in apartamente   functioneaza firme sau daca apartamentele sunt sediu de firme si sa prezinte asociatiei dosar cu copii dupa contractele individuale angajate cu furnizorii de servicii si acordul vecinilor;

-sa contribuie la constituirea mijloacelor banesti si material ale asociatiei (fondul de rulment) si sa  achite cotele de intretinere in maxim 20 de zile de la data afisarii listelor;

-sa contribuie la constituirea in avans a bugetului pentru cheltuielile pe cota-parte indiviza (fond de reparatii).

Scutirea de la plata cotelor de intretinere (pe  persoana) se face daca in luna respectiva persoana nu a locuit 15 zile.

Persoanele care locuiesc in imobil mai mult de 15 zile dintr-o

luna, vor fi trecute la plata cotelor de intretinere.

Daca proprietarul unui apartament nu aduce la cunostinta administratiei numarul corect de persoane care locuiesc in acel apartament,acele persoane vor fi trecute la plata cotelor de intretinere in urma sesizarilor vecinilor.

Restantierii  vor plati penalitati de 0.2%pe zi daca nu achita intretinerea in termen de 30 de zile de la data scadenta a listelor.

 

 

Cererile, reclamatiile, contestatiile si sesizarile

-se fac in scris si se depun la cutia postala a Administratiei  sau in ziua stabilita, la Administratie;

-se  fac  in timp  util  (pana  la data  calcularii  urmatoarei  liste  de intretinere).

 

Proprietarii care isi renoveaza apartamentele au obligatiile:

-sa anunte Administratia;

-sa respecte orele de liniste: 13-14 si 22-08;

-sa pastreze curatenia in spatiile comune;

-sa nu suprasolicite si sa nu deterioreze lifturile;

-sa faca contract cu o firma de salubritate in vederea colectarii gunoiului rezultat in urma renovarii (moloz, tamplarie, etc.);

-sa nu depoziteze in spatiile  comune (hol, ghena,  palier  si in fata blocului): tamplarie, cutii, cartoane, obiecte voluminoase, resturi ale materialelor de constructii;

 

In  apartamentele in    care se fac renovari se va adauga  1 (una) persoana in plus la plata cotelor de intretinere.

 

 

Administratia